De unde isi cumpara barbatii haine tari?

No comments
Din ce in ce mai multi barbati devin pasionati de moda. Ceea ce inseamna ca acorda mai multa atentie hainelor pe care le poarta si cu ce le accesorizeaza. Este surprinzator sa vezi cum un barbat petrece 4-5 ore plimbandu-se din magazin in magazin pentru a-si gasi perechea potrivita de jeansi. Si eu care credeam ca am o problema si chiar ma simteam rusinata ca am pierdut 2 ore pentru o rochie si o salopeta.

Ceea ce este si mai interesant la barbati este faptul ca ei contrar asteptarilor mele, nu acorda nici cea mai mica atentie preturilor. Daca vad ceva si le place, il probeaza si il platesc.

Pana la urma nu este nimic rau in a fi atent cu tinuta ta. Nu sunt de accord cu barbatii care au ramas la principiile antice ca un barbat adevarat nu are nevoie sa-si ingrijeasca tenul, sa foloseasca o crema sau chiar sa se epileze (daca este cazul) sau sa acorde mai multa atentie hainelor pe care le poarta.

In functie de mediu si de situatie, asa cum se intampla si in cazul femeilor vestimentatia reprezinta un punct important care uneori face diferenta dintre succes si esec.

Am avut o ocazia sa intalnesc astfel de barbati care cu siguranta stiau ce inseamna sa porti o tinuta adecvata evenimentului la care te afli. Am constatat de asemenea cum o pereche de jeansi, purtata cu un sacou potrivit si o camasa de calitate poate intoarce toate privirile. Acelasi lucru intampla si cu un costum bine croit.

Din cate am observant magazinele cu haine tari online pentru barbati sunt mult mai bine facute decat cele pentru femei. Se acorda mai multa atentie detaliilor iar serviciul cu clientii este mult mai rapid.

Judecand dupa noua tendinta in foarte scurt timp multi barbati vor ajunge sa fie dependenti de fashion si sa vaneze hainele tari asa cum se intampla acum cu femeile.

No comments :

Post a Comment