Tantarii tzantzaresc

No comments
Zilele astea am fost plecata (si acolo unde eu am fost dusa) nu era net! deci..adio post!..adio blog:)...dezlegare la peste:))))...in fine sa trecem peste momentul asta dang dang!:P..aa..macar sa va explic titlul :))) pur si simplu prima propozitie ce mi-a venit in minte :))))))) am scris-o in word fara sa-mi dau seama si uitati ce a iesit...acum daca stau sa ma gandesc..mai bine mergea : “Tantarii se babardesc :)) da lasa asa acum:))

Sa va spun ultima gafa :) Intr-o zi de vineri 13 :) oricum..o zi foarte incarcata..am fost prin Baneasa..Pantelimon..Berceni ..Colentina (pe Stefan cel mic:)) )..am dat peste toti prostii din trafic..si deobicei nu sunt genul sa ma iau de ceilalti..dar am dat peste unii chiar idioti..apropo in legatura cu asta..fac o paranteza..zilele astea..intr-o intersectie (mica)..vroiam sa fac stanga..si asteptam sa intru, se elibereaza soseaua si dau sa intru pe banda a 2 a..DAR!!!..simultan cu mine..un mos (neidentificat) care se credea “vehicul” ca sa nu zic autoturism :)) de pe partea cealalta traverseaza si ne intalnim amandoi chiar in mijlocul intersectiei..fireste ca m-am oprit fiindca nu mai aveam loc de el..si ce ziceti..tot el era nemultumit ..si mai imi batea si in geam :( mor pe astia (precizez..nu era zebra!!)..pai ce ar fi..hai sa circul si eu pe trotuar..cu masina..si sa ma cert cu pietonii ca nu se dau la o parte..sau daca nu..il invit pe mos sa stea cu mine la semafor :))..da na..stiti ca dupa o varsta....
In fine..sa revenim ..am ajuns cu bine acasa :P.Eu in mod normal bag masina in garaj.. dar pentru ca am dat peste o “masina de facut praf”..nu stiu ce rol avea ea..da cert e ca facea un praf..valeu mama! ..am decis sa o bag in curte sa-i dau o spalare :)))..si acum urmeaza partea interesanta..dupa ce am “batut” Bucurestiul in lung si in lat..am intrat cu masina in casa :)))))))) nu stiu daca intelegeti ce vreau sa spun..am daramat coltul casei (am babardit casa) :))) am zgariat portiera etc:)))…eh..eu = “combin momentele de prostie jenanta cu cele de inteligenta sclipitoare”..recunosc..a ziso M.Bendeac…da mi se potriveste nemaipomenit de bine :D..asta nu inseamna ca e un lucru bun=))))))

PS : Precizez ca ziua de 13 nu ma sperie! inca :P ..chestia este sa nu treaca pisica!=))stiti voi:P:)

V-am pupat!

No comments :

Post a Comment