Cred, pot, fac

No comments
Cred că apariţia acestui articol, scris după o lungă tăcere, este rodul unui freamăt îndelung de gânduri, de transformări care mi-au animat viaţa în ultima lună cel puţin. Sau poate al eclipsei de lună :)

Pot să spun acum cu tărie că după o perioadă gri căreia nu îi mai vedeam capătul luminos, colacul de salvare de care să mă agăţ în tumultul valurilor, lucrurile minunate nu întârzie să reapară si asta datorita mai multor jocuri cu masini care mi-au dat fix ce aveam nevoie, atunci cand aveam nevoie. S-a intamplat fix ca in acele jocuri cu masini cand spre final, cand tu iti cam pierzi increderea in tine, reusesti intr-un mod surprinzator sa ta agati de ceva, ceva care iti da un imbold fantastic si intr-un final castigi cursa.



“Cred, pot, fac” – un slogan care cred că a marcat acest an şi care cu siguranţă, îmi va da un imbold pentru anii ce vor veni.


În ultimul an, am văzut tot mai mulţi oameni care acţionează după acest algoritm simplu în aparenţă  şi care nu cedează în faţa primului obstacol.

No comments :

Post a Comment